17 Şubat 2014 Pazartesi

Etre Belle - Nursen Aktaran

Kızımla yaşadığımız anıları yazayım diye açtığım blog, zamanla beni öyle güzel insanlarla tanıştırdı ki...

Seyhan, Füsun, Müge, Gamze, Leyla ile konuştuğumuzda hadi kendimiz için bir şey yapalım dedik. Ve Göztepe de bulunan Etre Belle'nin yolunu tuttuk. Tüm gün birlikte olma şansı yakaladık. 



Nursen Hanım ve Asiye Hanım gerçekten bizimle çok ilgilendiler. Sanki bir güzellik merkezi değil de evimizdeymişiz gibi bir gün geçirdik. Etre Belle de vücut şekillendirme, G5 masajı, Selülit tedavisi, Bölgesel yağ yakma, Lazer ve iğneli epilasyon, Kirpik takma, Makyaj, Manikür, Pedikür gibi bir çok uygulama yapılıyor. Ama biz cilt bakımı yaptırmak istedik. 



Herkesin cilt tipine uygun olarak değişiklik gösteren cilt bakımı 45 dk. ile 2 saat arasında değişiyor. O gün Nursen hanım hepimizle ayrı ayrı çok uğraştı :) Ben mutluydum çünkü cildim gayet iyiymiş..
Önce yıkama jeli ile tüm cildimizin temizliği ile uygulamaya başlandı. Daha sonra buhar verilerek gözeneklerin açılması sağlandı. Ben bu sırada neredeyse uyuyacaktım :)) Siyah nokta temizliği, peeling ve en son maske uygulaması ile devam etti. Maskeler kuruduktan sonra temizliği ve en can alıcı noktası olan tonik ve nemlendirici ile masaj yaparak uygulamayı bitirdi. 



6 arkadaş gittiğimiz için Nursen hanım bize ikramlarda hazırlamıştı. Bol sohbetli bir gün geçirdik. 


O gün için Hayal Cookies bize kurabiyeler hazırlamış. Temaya uygun ve eğlenceli olmuş. Teşekkürler..




Bizi çok güzel ağırladıkları çok teşekkür ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...