7 Mart 2012 Çarşamba

Power Plate

Power Plate

Hakkında çooook şeyler söyleniyordu. Ama beni ona çeken ilk sebep 2 günde bir sadece 30 dk. zaman ayıracak olmamdı. Benim gibi hergün Anadolu - Avrupa yakası gel git yapan biri için veee en önemlisi kızımla ilgilenmem için kalan zamandan 30 dk. ayırmak bile bazen lüks oluyor gerçekten. Çekmeköy de araştırmaya başladım ve bir gün Öznur Hocam la tanıştım. Çok çok pozitif biri olması ve o güzel güler yüzüyle ilk karşılaşmamızda bir deneme seansı ile başladık.

Studıo Paragon,
Çekmeköyde cadde üzerinde kolay ulaşımı olan ve en önemlisi randevu sistemi ile çalışan aslında ufak bir mekan dolayısıyla kendi evinizde spor yapıyormuşcasına rahat ediyorsunuz. Bazen kızımı alıp gidiyorum ve ben sporu tamamlayana kadar Öznur Hocamız ona eşlik ediyor. Paket programlar olarak ( 10-20 seans ) satın alabiliyorsunuz. Ben şuan ikinci 10 programıma devam ediyorum. Power Plate ne işe yarıyor bunları uzun uzun anlatmayacağım ama ben memnun kaldımmı EVETTTT !!!!
En önemlisi oraya gittiğimde kendimi daha iyi hissediyorum. Ve bunun yanında vücuttaki değişikliklerde cabası.. :)  Power Plate ile tanışmanızı tavsiye ederim. Gelin götüreyim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...