6 Ağustos 2012 Pazartesi

Es..

Hayata dair kocaman bir es verdim. Dinlendim...

Facebook yok. Twitter yok. Blog yok. Ve en önemlisi iş yok :) Ama bir taraftanda benim için kötü olan koca yok :( Telefonlara bile cevap vermedim çoğu zaman... Herkese tavsiye ederim. Kızımla başbaşa kaldık.. Annem 1 tatilimizde bizimleydi. Çok sevdiğim arkadaşıma Antalya'ya gittim. Evde vakit geçirdik. Altınoluk'a gittik. Gezdik,,,, gezdik birlikte çok güzel zaman geçirdik. Geceli gündüzlü ayrılmadık. Bomba gibi geri döndüm.

Tüm maceralarımızı yazacağım. İnanılmaz kitap okudum. Nasıl özlemişim ama bu zamanda en çok kendime kızdım. Bu kadar koşuşturma bu kadar yoğunluk arasında kendime hiç zaman ayırmamışım. İnşallah bir daha böyle olmayacak.

Bu zaman içinde çok radikal kararlar aldım. İnşallah pişman olmam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...