3 Nisan 2012 Salı

Samsun

Duru ile beraber uzun bir hastalık dönemi sonrası gene önceden planladığımız Samsun gezisi için zaman gelmişti. Samsun'da heyecanla bizi ( Duru ) bekliyordu. Babaanne, Dede, Halalar, Yiğenler...

Ne zaman gitsek o kadar kalabalık bir ortam oluyor ki anlatamam. Her odadan her yerden birileri çıkabilir karşınıza :)

Şimdiye kadar pek anlamıyordu Duru. Ama şimdi onlarla beraber saatlerce öğlen uykularınıda uyumadan sürekli oyun oynadılar.


Bu resimde dayılarının isteği üzerine çektim :) Galatasaray lı olanlara özel forma yollanır bilginize :)

3 gün gibi kısa bir süre kaldıktan sonra evimize döndük.



Veee ertesi gün okul zamanı.... İlknur öğretmeni çok özlemiş :( Kıyamam


3 yorum:

  1. masllah pembeler ne cok yakısmıs haa lımanında ne guzel poz vermıs..umarım bırdaha hasta olmaz guzellıkkk...ayrıca boyle gezıler ınsana yorulukla beraber huzur verıyor degıl mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sürekli böyle ufak geziler yapıyoruz zaten :) ama yorgunluk gelince çıkıyor... ben çocuklu yapıyorum çünkü o gezileri. Sırada eskişehir var inşallah.

      Eskişehir - Çanakkale - Antalya - Balıkesir ( Altınoluk ) Bunlar kesin haziran başına kadar :))

      Sil
  2. maaşallah, çok tatlı... Blogger annelerde gördüm bloğunuzu merhaba demek istedim. Bloğunuzu izlemeye aldım... Ben de beklerim ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...